счетчик посещений

Заклад розрахований на 120 дітей.

      Групи комплектуються за віковими ознаками.

      У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку.

      Дошкільний заклад має групи з денним режимом перебування дітей.

     Наповнюваність груп дітьми (кількість дітей в групах) визначається відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних документів.

      Прийом дітей до дошкільного закладу здійснюється його керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють та відповідного погодження з органом управління освітою. 

      Для зарахування дитини у дошкільний заклад необхідно пред’явити:

-        медичну довідку про стан здоров’я дитини;

-        медичну довідку про епідеміологічне оточення;

-       свідоцтво про народження дитини (копію);

-        документи для встановлення розміру батьківської плати.

       За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній період, але не більш як 75 днів.

      Відрахування дітей із дошкільного закладу може здійснюватись:

-        за заявою батьків або осіб, які їх замінюють;

-        на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в дошкільному закладі цього типу;

-        у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

 

                  РЕКОМЕНДАЦІЙНА ПАМ ЯТКА

   БАТЬКАМ, ДИТИНА ЯКИХ ВПЕРШЕ ВІДВІДУЄ

                            ДИТЯЧИЙ САДОК

 

-          не залишайте дитину відразу на цілий день, а спочатку на 1-2 години, потім – до обіду, до денного сну тощо;

 -          давайте дитині в дитячий садок улюблену іграшку;

 -          створіть спокійний безконфліктний клімат для дитини в   сім ї;

 -          бережіть нервову систему дитини;

 -          повідомте педагога про індивідуальні особливості вашого малюка (як любить засинати, що любить їсти, які продукти харчування провокують алергію тощо);

 -          проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не прийшовся на епікризні терміни: 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки;

 -          відвідувати дитині дитячий садок треба лише здоровою;

 -          тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини з раннього віку, привчайте її до ситуації, в якій треба змінювати форми поведінки;

 -          навчайте дитину вдома всіх необхідних навичок само-  обслуговування;

 -          допоможіть дитині виробити звичку дотримуватись такого режиму дня, як у дитячому садку.

 

 

                         

           Особливості адаптації малюків до умов

              дошкільного навчального закладу

 

   Відомо, що процес адаптації супроводжує людину впродовж усього життя. Впродовж дошкільного дитинства малюк неодноразово реалізує власні адаптаційні можливості – це і прихід до дитячого садка, і перехід з однієї групи в іншу, а потім і в школу.

   Загальновідомо, що звикання дитини до нових умов супроводжується порушенням сну, апетиту, вираженням негативних емоцій, супутником яких є страх – джерело стресового стану дитини. На жаль, у період адаптації прояв малюком позитивних емоцій є дуже рідкісним явищем.

   Процес пристосування дітей до нових умов різний, але в кожного малюка він складається з трьох етапів. Залежно від того, на які фактори звертається увага під час  вивчення особливостей адаптації дітей до умов дошкільного закладу, ці етапи мають різну назву.

   Перший етап – «буря». Саме на цьому етапі організм дитини відповідає на зовнішні впливи бурхливою реакцією та сильною напругою. Підвищується збуджуваність, тривожність, можливе підсилення агресивності, спостерігається поганий сон, апетит, настрій. Тривалість цього етапу – від 2-3 днів до 1-2 місяців.

   Наступний етап – «буря затихає». Це період нестійкого стану, коли дитячий організм шукає оптимальні варіанти реакцій на  зовнішні впливи. Дитина намагається брати участь у спільній діяльності з однолітками, стає більш активною, зацікавленою, врівноваженою. Порівняно із попереднім, цей етап більш тривалий –від 1 тижня до 2-3 місяців.

   Третій етап – «штиль». Це етап відносного пристосування організму дитини до нових умов – режиму дня, спілкування тощо. Дитина розпочинає засвоювати нову інформацію, встановлювати контакти, виявляти активність під час занять. При цьому активно зменшується захворюваність, стабілізується сон, апетит, настрій. Тривалість цього періоду – від 2-3 тижнів до 6 місяців.

   Отже, діти, які потрапили вперше до дитячого садка, поводять себе по-різному. А однією з причин виникнення  труднощів під час адаптації дитини до умов дошкільного закладу є той дискомфорт, який відчуває малюк, коли матір відсутня.