счетчик посещений

Ознайомлення зі світом природи

Ознайомлення дошкільників зі світом природи є найважливішим засобом формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі. Освітній процес в ЗДО спрямований на формування таких властивостей особистості, як потреба в спілкуванні з природою, інтерес до пізнання її законів, мотиви поведінки і діяльності по охороні природи тощо. Вирішення цих завдань забезпечить активне спілкування дошкільнят з природним довкіллям і сприятиме їх соціалізації.

Зображувальна діяльність

Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо-мовну діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, почуття безпорадності.

Художньо-естетична діяльність задовольняє гостру потребу дітей у самовиявленні і є одним із найулюбленіших занять. У цьому виді діяльності дошкільники виявляють високу зацікавленість і, що важливо, невелику стомлюваність. Ці фактори позитивно впливають на емоційний стан, загальний психічний розвиток дитини і разом з тим ця діяльність – є засобом її всебічного розвитку дитини. 

Одним із завдань художньо-естетичного розвитку є розвиток у дитини елементів творчості. Це допомагає дітям розкрити їх внутрішній світ, особливості сприймання та уявлення, інтереси та здібності.

 

 

Мовленнєвий розвиток

            Сучасний освітній процесс, впровадження Базової програми вимагають  від педагогів нового підходу до своєї діяльности, впровадження новітніх форм, методів і технологій виховання, розвитку і навчання дітей. 

Заняттям с розвитку зв'язного мовлення дітей в усіх чинних сьогодні програмах з дошкільного виховання надається приорітетне значення. Увесь педагогічний процес ґрунтується на особистісно орієнтованій моделі виховання. Серед форм роботи з дітьми переважають заняття– гра, міні-заняття,  дидактичні ігри для розвитку уяви та словотворення, розповідання зі складанням схем та моделей. Велика увага у процесі мовленнєвого розвитку дітей приділяється розвитку дрібної моторики пальців рук, дихальним вправам, вправам на релаксацію, читання віршів з руховим супроводом, логоритміці.                

               Діти, навчені вільно висловлюватись, логічно бувати усні розповіді, порівняно           легко навчаються робити це й письмово. Що легче  дитині  дається

              усний монолог, товправніше вона відтворить його на письмі. Таким чином,

             базою для  успішного письмового висловлювання думок у шкільні роки  є 

             розвиток мовлення  дитини ще до того, як вона піде до школи.